Державна установа « Тернопільський обласний лабораторний центр МОЗ України»

«Гаряча» телефонна лінія 

тел. 

(0352) 52 - 81 - 83

за адресою:

46008 м.Тернопіль, вул. Федьковича,13; 

E-mail: 

МОЗ України Тернопільський областий лабораторний центр 

teroblses@mail.te.ua


Обов’язкові умови для прийняття оздоровчого закладу в експлуатацію (згідно вимог Державних санітарних правил і норми "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів" ДСанПіН 5.5.5.23-99):

Розпочати роботу дитячий сезонний оздоровчий заклад  (стаціонарний, табір праці та відпочинку та ін. ) незалежно від форми власності, може лише при оформленні та отриманні:

1.Акту прийомки закладу ф-316/o (комісійним), це означає, що заклад повинен бути підготовлений до роботи в повному обсязі (виконання плану - завдання на 100%);

  1. Пройденого медичного огляду всім персоналом в повному обсязі відповідно до наказу №280 від 23.07.2004 року та наказу МОЗ №150 від 21.02.2013 р. з обов’язковою відміткою про гігієнічне навчання, наявності всіх особових медичних книжок працівників на робочих місцях.
  2. Результатів дослідження води питної за хімічними і бактеріологічними показниками на відповідність ДСанПіНу 2.2.4-171-10. Наявність протоколів дослідження питної води в керівника закладу.
  3. Результатів дослідження води з відкритих водоймищ за показниками складу і властивостями води водного об’єкту на відповідність ДСП №173 від 19.06.96р. Наявність результатів дослідження води в керівника закладу.
  4. Наявності угоди на проведення дератизаційних, дезінфекційних, дезінсекційних та акарицидних заходів і відміток про фактично виконані роботи.
  5. Готовності до експлуатації основних приміщень (спальні, приміщення культурно-масового призначення) – проведення ремонтних робіт, забезпеченості твердим і м’яким інвентарем.
  6. Готовності харчоблоку – проведення ремонтних робіт, забезпеченості кухонним, розроблювальним інвентарем, столовим посудом.
  7. Наявності медичного кабінету, ізоляторів і їх готовності, забезпеченості медикаментами та медичним обладнанням. Забезпеченість закладів медичним персоналом з досвідом роботи не менше 3-х років.
  8. Наявності справного холодильного і технологічного обладнання.
  9. Наявності погодженого 10-ти денного перспективного меню.
  10. Наявності супровідної документації на харчові продукти, яка засвідчує їх походження, безпеку і якість (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації виробника, сертифікати відповідності).
  11. Наявності 10-денного запасу миючих і дезинфікуючих засобів.
  12. Наявності санітарно-побутових приладів з розрахунку: 1 вмивальник на 8 дітей, 1 мийка для ніг на 12 дітей, 1 унітаз на 15 дівчаток, 1 унітаз і 1 пісуар на 20 хлопчиків, 1 душова кабіна на 20 дітей (ДСанПіН 5.5.5.23-99).
  13. Наявності умов для прання білизни (в разі відсутності власної пральні – наявність угоди на прання білизни).
  14. Наявності угоди на вивезення харчових та твердих побутових відходів.
  15. Наявності умови для розміщення обслуговуючого персоналу.
  16. Проведення інструктажів для працівників оздоровчих таборів про  вимоги щодо охорони життя та здоров’я дітей.

Відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», а також для забезпечення заходів щодо профілактики гострих кишкових захворювань та дотримання санітарно-гігієнічних  вимог згідно санітарного законодавства фахівці лабораторного центру МОЗ України можуть здійснювати дослідження за якістю питної води, води з місць купання, харчування в дитячих оздоровчих закладах  та закладах відпочинку при укладенні угод з керівниками оздоровчих закладів, щодо проведення лабораторних досліджень на платних умовах.

Лікар з гігієни дітей та підлітків                        О.М.Гаврилюк

 

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на www.terses. gov. ua.